Cealaltă faţă a României – cascada Lotrişor

România e ţara care atunci când o loveşti îţi întoarce şi celălalt obraz. Atunci când tot ce vezi în jurul tău sunt numai scandaluri, nepăsare (şi rezultatul ei) sau incompetenţa politicienilor, România îţi arată cealaltă faţă a sa şi te surprinde prin frumuseţea ei, prin autenticitatea ei şi prin momente pe care le poţi avea numai acolo unde spui acasă“.

Tags: , , , , , , ,

6 responses to “Cealaltă faţă a României – cascada Lotrişor”

  1. impasdebucuresti says :

    E frumos acolo la voi! Poate o promovare mai atenta i-ar prinde bine. Putini sunt cei care cunosc atractiile Ramnicului.

  2. Elenys Elena says :

    🙂 n-ar strica o sectiune cu poze

  3. Mărgeluţa says :

    Aaaaaah, casacada Lotrisor imi aduce aminte de excursiile din copilarie! ❤ Ce dor imi e de acele timpuri! Acum m-a inghitit Bucurestiul asta cu totul, si parca mi-a furat si timpul!

    • filedinpoveste says :

      Mie-mi spui? Bucureştiul nu numai că-mi fură timpul dar mă şi oboseşte (psihic). Câteodată chiar şimt nevoia să fug la Vâlcea, căci acolo e linişte, e verdeaţă, e acasă.
      E atât de frumoasă Vâlcea, mi-aş dori să am mai mult timp pentru ea.

Leave a comment