Monica din Bran: preţ de hotel la condiţii de hostel

Dragă Monica, pensiunea Monica din Bran, mulţumesc pentru ultima lecţie pe care am primit-o pe 2014. Am învăţat multe de la tine: am învăţat că neatenţia se plăteşte, că oamenii au dreptul să citească nu numai descrieri “marketingereşti” de pe booking.com, am învăţat cum NU trebuie să fie un turist, dar mai ales cum să nu fie o gazdă…şi ce gazdă, una de la pensiune. 

Dragă pensiunea Monica din Bran, am să-ţi spun un mare NU! Am să le spun şi altora care sper că vor avea destulă minte să-l întrebe pe Google despre tine.

Dragă pensiunea Monica din Bran, mi-am dorit să-mi fi dragă. Zău că mi-ar fi plăcut! Mi-ar fi plăcut să revin la tine cu plăcere şi să fii nu doar o pensiune, ci un fel de tăntiţă de casă, cu carismă, ce tocmai a împletit fursecuri ş-a copt cozonaci pentru trecerea dintre ani. Dar tu nu şi nu!

Monica din Bran, ţie nu-ţi prea place curăţenia. De la pânze de păianjen care atârnă dizgraţios pe tavan/colţuri de oglini/unghere de cameră, la cuverturi murdare că deh, vorba ta, “nu le putem schimba de fiecare dată”, la toaleta neigenizată corespunzător, la covorul de păr şi jeg aşternut pe-un covor prea îmbâcsit.

Tăntita din imaginaţia mea avea carismă, dar tu ţi-ai trimis bărbatu’ la înaintare să spuie versuri învăţate pe de rost…s-o numim “Povestea băii <<încorporată>>”?

Tăntiţa mea băga surcele-n lemne să fie cald în casă, pentru turiști, dar tu bărbatu-l trimiteai să cerceteze, nu care cumva, să ne mănânce dejtu’ să dăm centrala mai tare. Ei şi ce, noi am făcut-o! Tu eşti avară, noi vream căldură!

Şi-am dârdâit vreo două zile la rând…de m-am ales cu-o gripă în curând. Alt ţap ispăşitor eu n-am găsit!

 Pensiunea Monica din Bran, ai patru de la mine pentru nesăbuința cu care-ai venit să schimbi cearceafuri înainte de ora check-out-ului. Puteai s-aştepţi niţel…

Wi-Fi gratuit? Gratuit, că doar nu vrei să plătesc ceva ce nici nu “pup”. Nu merge, oricât ai vrea!

Monico, ai preţuri de hotel, dar condiţii de hostel!

Tags: , ,

2 responses to “Monica din Bran: preţ de hotel la condiţii de hostel”

  1. Poteci de dor says :

    Uff… urâtă treabă. Dar bine ai făcut că ai scris 😉

  2. CristinaP says :

    Un art similar am scris eu despre Animation City Hostel in Budapesta. Doar ca acolo era curat (luna!) insa venea un frig prin geamuri de mi s-a aplecat de ei. Adevarat ca sapaturi mari nu am facut – am citi in lene niste reviews dar nu serios ca am luat “camera privata superioara”. Nimic nu a fost superior la ea.
    Si apropo: am stat la hosteluri mult mai curate decat pozele puse de tine. Yikes.
    Hai ca de frig te protejezi ca mai pui doua randuri de toale pe tine dar si eu fac urat la mizerie. ugh

Leave a comment