Prietenii copilăriei mele

Care este primul meu cel mai bun prieten? Aș fi tentată să spun Rexi, câinele familiei! Îi împărțeam jumătate din tot ce aveam: un codru de pâine, o eugenie, un măr, ciotoiul de pui, chiar dacă uneori eram mustrată și nu înțelegeam ce au ei, adulții, de împărțit cu mine. Mă jucam cu el în fel și chip: „prinselea”, „de-a calul”, îl băteam cu zăpadă, ne fugăream reciproc, ne hârjoneam și uite-așa am crescut amândoi, la casa bunicii. 

Mai apoi, au urmat prieteniile cu oameni adevărați. Ionuț era prietenul meu de la grădiniță. Împărțeam sandvișuri, creioane colorate și ochiade pe sub gene, bastonașe strâmbe pe caiete tip A1, pătrățele, jucării și multe zâmbete. Comentam episoadele cu Tom și Jerry și ne ofticam de numa’ că motanul iar n-a prins șoarecele, „halal motan” îmi spunea Ionuț, urmăream cu interes aventuri din preistorie, alături de familia Flintstone, sau călătoream în viitor cu mașina familiei Jetson.  Și, uite-așa, nici nu ne dădeam seama când trecea timpul și se făcea ora 12:00, iar buna m-aștepta la poarta școlii să mă ia acasă. Ne luam rapid „la revedere”, căci pe mine mă aștepta un popas dulce, cu halva, orez cu lapte, marmeladă sau plăcinte, la străbunica.

Când ajungeam acasă era musai să-mi fac temele…alte rânduri de bastonașe, liniuțe, pătrățele scrise frumos, cu mâna stângă, ca să nu o supăr pe doamna Cati, educatoarea mea pe care-o încânta cumințenia mea din timpul orelor, dar care îi scotea peri albi în pauze, când cafteam câte-o colegă dintr-un spirit justițiar.

Clarence Eram optimistă, vioaie, cu  zâmbetul pe buze și roșeață-n obraji, dar alegeam cele mai încâlcite căi de a rezolva problemele vârstei, precum Clarence, cel mai nou cel mai bun prieten al copiilor de astăzi. Cartoon Network, ca și pe vremea copilăriei mele, le aduce copiilor de astăzi doza zilnică de optimism, hotote de râs, suspans, premii care mai de care și mulți prieteni de neuitat.

Haideți să dăm în mintea copiilor…sau a lui Clarence…și să vedem și partea bună a lucrurilor, să ne bucurăm de tot, pentru că tot este uimitor! Lecțiile de optimism ale lui Clarence încep de luni până vineri, la 16:00, numai la Cartoon Network.

Tags: , , , , , ,

Leave a comment